sobota, 2 kwietnia 2016

14. "Driven" K. Bromberg




Cykl: "Driven" tom 1, 2 i 3 
Autorka: K. Bromberg
Wydawnictwo: Helion

Moja opinia:

Treść: 8/10

Okładki: 6/10
Wielkość tekstu - przeczytane w formie ebooka

Średnia ocena: 14/20 - 7

"Driven" to opowieść o kobiecie i mężczyźnie, którzy przeżyli w swoim życiu tragedię.
On - Colton Donavan- zawodowo zajmuje się wyścigami. 
Ona- Rylee Tomas- kobieta sukcesu.
Oboje mają swoje tajemnice, dręczące ich demony.


"Wyściguję Cię"

"Batman. Supermen. Ironmen.


Chociaż moje plany były inne to odbiłam się w drugą stronę i sięgnęłam po serię "Driven".
Z początku byłam trochę zniechęcona, ale przeszło mi po zaczęciu czytania.
Zachwyciłam się i po uszy zakochałam w naszym głównym bohaterze- Coltonie.
Mężczyzna nie miał miłego dzieciństwa i to co go spotkało ciąży w jego psychice.
Uważa, że nie może kochać i być kochanym.
Jedyne co może zaproponować to seks.
Jego związki trwają maksymalnie 5-6 miesięcy i do tego ma specjalny dom do schadzek.
Na jednym z bali charytatywnych poznaje Rylee.
To dość nie typowe spotkanie. Nie można powiedzieć, że romantyczne, bo jak może być romantyczne to, że za Rylee zamknęły się drzwi piwnicy i dostała ataku klaustrofobii. No dobra uratował ją z opał, ale później zachował się trochę jak dupek.

Mamy tu również harem byłych lasek z którymi sypiał Calton. Facet na prawdę musi znać się na rzeczy skoro wszystkie za nim szaleją i czekają jak tylko wróci, choć by na szybki numerek.
 Pustaki.

Największa dziwka nad dziwkami to asystentka Caltona, czy kim ona tam jest ( to raczej mało ważne). Podobno ich związek był planowany od lat, bo znali się od dzieciństwa. Jednak Calton uświadomił sobie, że ona jest dla niego jak siostra i chcę, żeby byli jedynie przyjaciółmi.
A ona widzi, że Calton jest szczęśliwy i układa sobie życie z Rylee, ale i tak musi wtrącać swoje cztery litery i na okrągło wszystko niszczyć.
Mam nadzieję, że ją piekło pochłonie. 

Przepraszam, ale nerwy mnie poniosły.

"Driven" to dobra książka. Ocieka seksem, więc jeśli ktoś jest przewrażliwiony w tym temacie to lepiej nie czytać.
Jednak jeśli nie macie, żadnych problemów lub obrzydzeń to zachęcam, bo warto
















3 komentarze:

  1. Mam tę książkę w planach, ale czekam na wydanie 4 części bo z tego co widziałam to pierwsze cztery części są o jednej parze? I dopiero od piątek części o innej. Nie wiem, czy nie pokręciłam, ale tak mi się wydaje, więc jeszcze poczekam ;)
    Co do fabuły - mam wrażenie, że zdradziłaś w recenzji kilka szczegółów ;D Chociaż nie czytałam to nie wiem, ale już mogę powiedzieć, że bohaterka zamknie się w piwnicy, bohater ma domek do schadzek i psychiczną byłą ;D Powiem szczerze, że taki schemat już czytałam w innych książkach, ale do tej szczególnie mnie ciągnie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarta część to dopełnienie calej trylogi, czyli najważniejsze momenty oczami Coltona.
      Starałam się nie zdradzić zbyt wiele, ale nie zawsze wychodzi. Na szczęście te najważniejsze fakty są ukryte.
      Mam tak samo. Niektóre rzeczy są tak przewidywalne, a i tak do nich ciągnie.

      Usuń
    2. O dziękuję za odpowiedź, w takim razie można czytać ;) Wiem, wiem jak to jest. Czasami jak się zacznie pisać to nie da się czegoś nie zdradzić. Najważniejsze jednak, że to co istotne jest omijane ;)
      Tak jest, mam nadzieję że spodoba mi się ta trylogia bo oceny na lubimy czytać ma niezłe ;)

      Usuń