piątek, 19 lutego 2016

7. "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań." Zebrała Stephanie Perkins

MAGIA ŚWIĄT


Tytuł: "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań."
Autorzy: 12 autorów powieści dla młodzieży; zebrała Stephanie Perkins
Wydawnictwo: Moondrive, Otwarte 
Cena detaliczna: 39,90 zł

Moja opinia :
Okładka: 7/10
Wielkość tekstu: 2/2
Treść: 7/10
Średnia ocena: 16/22 - 7,3


"Podaruj mi miłość" to książka przepełniona magią świąt, ale nie tylko świąt ...
Znajdziesz tu prawdziwego Świętego Mikołaja, który zaadoptowałam córkę. 
Przeżyjesz spotkanie z Krampusem - mężczyzną z rogami i kopytami.
Poznasz dziewczynę, która obudziła ze snu Śnieżnego - Boga starego świata. 
I wiele innych magicznych postaci, ale i nie tylko.
Znajdziesz również zwykłych ludzi otoczonych magią świąt.
Skazanego na pracę społeczne młodocianego przestępcę który pomaga w przygotowaniu jasełek i zakochuję się w córce pastora- chyba najmniej odpowiedniej osobie.
Dziewczynę chcącą wyrwać się z małego miasteczka. 
Chłopaka sprzedającego choinki.
Chłopaka, który dla młodszej siostry swojego  chłopaka jest wstanie przebrać się w Świętego Mikołaja.

"Podaruj mi miłość" wprowadzi cię w świąteczną atmosferę lub też pozwoli przypomnieć sobie ostatnie święta. Jest to książka przepełniona miłością i magią. Każdy odnajdzie w niej opowiadanie dla siebie. A już na pewno wielbiciele romansu lub fantasy. Jeśli jesteś pośród nich to właśnie książka dla ciebie. Pozwoli ci na wzruszenia, ale i także zagwarantuje dużo zabawy.
"Podaruj mi miłość" to świetny prezent na święta ...
Wiem, że już dawno po świętach, ale nadal trwa zima, a ta książka jest w sam raz na długi zimowy wieczór przy ciepłej czekoladzie czy herbacie.

Polecam gorąco i mam nadzieję, że otoczy was magia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz